niedziela, 3 stycznia 2016

Nowy rozdział

Wraz z nowym rokiem
zawitała biała, mroźna zima.

Nowy rok, nowy rozdział.
Czysty jeszcze i biały jak świeży śnieg.
Wychodzę mu naprzeciw z wiarą, nadzieją i uśmiechem.


Pokaż mi, Panie, Twoją drogę, 
bo zawsze pragnę postępować w wierności Tobie, 
i spraw, aby moje serce zawsze bało się tylko Twojego imienia.
Dzięki będę składał z serca Panu i Bogu mojemu 
i wysławiać Twoje imię zawsze i na wieki.
Tyś mnie bowiem wydobył z samego dna otchłani 
i okazałeś mi wielkie miłosierdzie Twoje.*


Pokaż mi, Panie, Twoje drogi, naucz mnie Twoich ścieżek.
Prowadź mnie według Twej wierności i pouczaj, 
bo Ty jesteś Bogiem, Zbawicielem moim, 
 i w Tobie tylko me nadzieje pokładam.**


Wszystkie drogi Pana są łaską i wiernością 
Dla tych, którzy strzegą przymierza i nakazów Jego.**


*Psalm 86; **Psalm 25

5 komentarzy:

  1. I miłością, koniecznie! Bo czym byłaby wiara i nadzieja bez miłości? Tego Ci życzę na Nowy Rok!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak! Ona wszak jest "spójnią doskonałości"...
      Dziękuję i wzajemnie! :)

      Usuń
  2. Niech Cię błogosławi Pan Bóg w tym Nowym Roku :* M.K.

    OdpowiedzUsuń