środa, 8 czerwca 2016

Za późno.

Śpieszmy się kochać ludzi, tak szybko odchodzą... 
Jan Twardowski

W dorosłym życiu po prostu na niektóre rzeczy nie ma czasu,
a potem jest już tylko za późno. 
Ilona Wiśniewska

...Kochana moja...
Nasze życie jest piękne, a składa się z tragicznych sytuacji.
Musimy się uczyć ciągle i każdego dnia, jak je właściwie wykorzystywać,
przedkładać priorytetowe sprawy na początek,
aby dobrze przeżyć życie zdążając do wieczności. 
moja M.K.

...Bo pierwsze ma być pierwsze... 
Czesław Miłosz

Naucz nas liczyć dni nasze,
abyśmy posiedli mądre serce! 
Psalm 90:12


Miałam na to ponad dwadzieścia lat.
Nie zdążyłam. Teraz już za późno.
Zamiast rozmowy, już tylko milczenie.
Nieopowiedziana historia na zawsze utraciła głos
wraz z uchodzącym życiem.
The rest is silence.

2 komentarze:

  1. Ktoś napisał: Życie stwarza nam różne możliwości, jest pełne straconych szans i nadarzających się okazji.
    M.K. tulę bardzo mocno :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :* Wygląda na to jednak, że jedna stracona szansa, paradoksalnie, otworzyła wiele nowych możliwości... Teraz mogę albo usiąść i rozpaczać nad tamtą utraconą, albo zacząć działać, by nie zaprzepaścić tych nowych - wybór należy przecież do mnie...

      Usuń