poniedziałek, 27 lutego 2017

quotes

Od ponad dekady kolekcjonuję cytaty, sentencje, mądre zdania i ważne słowa.
Te, które znajdują się poniżej, towarzyszą mi przez ostatnie miesiące.
Może dla kogoś jeszcze będą inspiracją.
A piwonie zeszłoroczne, krakowskie.
Kwitną nieustannie w pamięci mojej i mojego komputera.


Nie chodzi o to, bym znalazła się w innych okolicznościach,
lecz aby był we mnie Chrystus; w tym tkwi sekret.


Będziemy wielbić Go za wszystko, co było
i ufać Mu we wszystkim, co ma nadejść.


Gdziekolwiek jesteś, bądź tam całym sobą.
Przeżywaj w pełni każdą sytuację, co do której jesteś przekonany,
że jest wolą Bożą.


Nie pozwólmy, by nasze tęsknoty zabiły smak teraźniejszości.


Dzisiaj jest dniem, za który jesteśmy odpowiedzialni.
Jutro nadal należy do Boga.


Możesz się martwić, możesz ufać Bogu.
Ale nie możesz robić tych dwóch rzeczy jednocześnie.


Jedyny czas, w którym żyjemy jest teraz.


Człowiek ma dwa życia, a to drugie zaczyna się w chwili,
kiedy pojmie, że ma tylko jedno.


Żyjemy tylko raz, ale jeśli robimy to właściwie to raz wystarczy.

 
Szczęście nie jest celem...
to raczej produkt uboczny dobrze przeżywanego życia.


Wtedy poznasz, że Ja jestem Pan i że nie zawiodą się ci,
którzy we mnie pokładają nadzieję.


Będę wyczekiwał Pana i w Nim będę pokładał nadzieję.


Nie wszyscy, którzy wędrują są zagubieni...


1. Elisabeth Elliot The secret is not me in different circumstances, but Christ in me. 2. Cytat od mojej Eileen We will praise Him for all that is past, and trust Him for all that's to come. 3. Jim Elliot Wherever you are, be all there! Live to the hilt every situation you believe to be the will of God. 4. Jim Elliot Let not our longing slay the appetite of our living. 5. Elisabeth Elliot It is today for which we are responsible. God still owns tomorrow. 6.-8. oraz 10. Autorzy nieznani 9. Eleanor Roosevelt Happiness is not a goal... it's a by-product of a life well lived. 11. księga Izajasza 49:23 12. księga Izajasza 8:17
13. J.R.R.Tolkien Not all those who wander are lost.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz