niedziela, 11 czerwca 2017

Botany Bay

Nie ta australijska, w której w szancie odpoczywają znużeni korsarze. Angielska Botany Bay znajduje się w granicach administracyjnych Broadstairs, miasta położonego blisko Margate. Jednego popołudnia wybrałam się na spacer. Plan był następujący: dotrzeć do zatoki, usiąść i w spokoju napawać się widokiem masywnych kredowych skał i rozbijających się o nie morskich fal. 



Gdy doszłam na miejsce, pomyślałam, że chyba jednak plan musi ulec zmianie,
ponieważ na spokój nie było tam miejsca...


Jakoś niespecjalnie miałam ochotę podziwiać pstorkate stroje kąpielowe i milion kąpielówek. Klify Botany Bay uwieczniłam na zdjęciu (wraz z tłumem kolorowych plażowiczów) i kontynuowałam spacer.


Później gratulowałam sobie tego pomysłu, ponieważ widoki były naprawdę piękne.
A spacer, który doprowadził mnie aż do Broadstairs, bardzo przyjemny.






2 komentarze:

  1. Trzecie zdjęcie od tyłu - Och! Mogłabym się wpatrywać cały dzień :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Umówmy się, że to w prezencie tapeta na komputer ;)) :*

      Usuń